winkelmand is leeg
winkelmand is leeg
In een wereld waar veel merken om aandacht schreeuwen onderscheidt het make-upmerk Delilah zich door te fluisteren. Het Britse merk is ontstaan uit een vriendschap tussen make-upartist Rupert Kingston, beauty buyer Hannah Nickelson en fotografe Juliet White, een passie voor make-up en de wil om vrouwen van alle leeftijden te helpen er mooier uit te zien en zich mooi te voelen. Delilah betekent verleidelijk, maar is ook de naam van een zachtroze roossoort, een onvervalst Brits schoonheidsicoon. De combinatie van tin en kroongoud, een rozige goudsoort die door Henry VIII werd geïntroduceerd, lopen als een rode draad door de hele collectie en roepen een moderne, maar typisch Engelse associatie van luxe en schoonheid op.
Delilah is VEGAN, CRUELTY FREE en PARABEN FREE. Het betekent dat we dieren waarderen en dat we geloven in onze planeet. Het betekent dat onze formules, borstels en zelfs onze buitenverpakking geen dierlijke ingrediënten bevatten. We zijn er trots op te kunnen zeggen dat Delilah 100% veganistisch is geworden. Zonder ooit de kwaliteit en prestaties op te offeren, hebben we langdurige, pigmentrijke formuleringen kunnen maken, die 100% veganistisch, 100% wreedheidsvrij en 100% #EasytoLove zijn. Dat betekent dat je er net zo goed uitziet als je je voelt. Delilah is “Cruelty Free”. We hebben nooit op dieren getest en vragen anderen nooit om dit namens ons te doen. Onze producten zijn “door mensen getest”, wat betekent dat degenen die ze daadwerkelijk zullen dragen, degenen zijn die ons vertellen dat ze er geweldig uitzien.
Parabenen zitten in de meeste schoonheidsproducten. Parabenen zijn conserveermiddelen die worden gebruikt om te voorkomen dat bacteriën in schoonheidsproducten groeien. Een controversiële studie in 2017 suggereerde dat parabenen soms oestrogeen in het lichaam kunnen nabootsen. Om deze reden willen veel mensen nu het gebruik van producten die dit soort conserveermiddelen bevatten vermijden. Hier bij Delilah was de beslissing eenvoudig, als we zonder hen konden formuleren, waarom zouden we dat dan niet doen? Beter het zekere voor het onzekere nemen dan.
winkelmand is leeg